hontroringenser

Alla inlägg under juni 2011

Av emma mattsson - 27 juni 2011 13:31

Taggad till tusen inför p&l, dunkar underbar musik och volymen är maxad. Jag känner att den här veckan kommer bli helt underbar! underbara människor, underbar musik och förhoppningsvis underbart väder. Ska bo hos min pappa med mina två fina flickor Ewe och Jezzy, pappa och min låtsasmorsa och mina syskon ska bort så har hela huset för oss själva en hel vecka, helt fucking awesome! Åker till borlänge idag, gah längtar sönder!

Plus att jag och Paul har varit tsm i 6 månader idag, jag är lycklig.
Han är så underbar och så fin, älskar han obeskrivligt mycket. Han gör mig lycklig!
Emma Mattsson älskar sin Paul Hugosson <3

Av emma mattsson - 25 juni 2011 20:02

Jag tänker ofta på hur mitt liv hade varit om jag inte hade flyttat. Det dyker upp så många frågor som det inte finns något bra svar på. Jag undrar om mitt liv hade varit bättre eller sämre, det är frågor som jag aldrig kommer kunna få något riktigt svar på. Jag ångrar ingenting med att jag flyttade till en egen lägenhet i en annan stad. Om inte jag hade gjort det valet som jag gjorde hade nog inte jag funnits, jag hade nog varit död. Det var nog en mening att jag flyttade och började om istället för att stanna kvar och dö. Jag tror att det är en meningen med allt vi gör i våra liv, okej kanske inte allt men nästan allt.

Det finns nog personer som inte kan förstå att jag har mått äckligt dåligt innan jag gjorde mitt val, med tanke på att jag nästan alltid visar min glada sida. Jag hatar att visa personer min ledsna sida, jag kan skratta och le fast jag gråter inombords. Jag vet 1 eller 2 personer som jag har lärt känna här som kan se på mig när jag mår dåligt fast jag inte visar det. Man måste kunna vara glad och skratta fast man är ledsen.
Okej nu kanske ni tror att jag är värsta deppig osv. fast det är jag inte!:) Jag mår bra, jag mår faktiskt riktigt bra. Mitt liv är på topp just nu, jag känner mig så levande, som jag nästan aldrig gör. Det är helt underbart!
Men jag ska inte dränka er i mitt skrivande om typ känslor och tankar, så jag avslutar här!

Av emma mattsson - 25 juni 2011 04:55

TJENA! lääget?;)

Jag äör i kemiskk obalans, det får man faktiskt vara ibland. Jag har haft en skit trevlig kväll i Vikmanshyttan med : sandra,léah och elin! sjuuuuuukt kul, älskar dom alla! ska kolla när elin och sandra badar! Pusspuss 

Av emma mattsson - 21 juni 2011 16:43

Morfar

 Du har alltid funnits för mig, du har alltid ställt upp för mig och du har alltid fått mig att le. Det är svårt att du inte finns längre. Det är jobbigt att försöka förstå att du är borta, det känns som att det fattas en bit av mig, en bit som ingen kommer kunna få. Jag hoppas att du kommer vaka över mig och ändå finnas i min närhet. Jag tror att varje vindpust mot min kind är du, du var och kommer alltid vara min morfar. Jag hade svårt att äta dom närmaste dagarna efter att du hade gått bort, jag tänkte bara på vad du sa när jag och min syster var små ''ät nu ät nu''. Du sa dom orden varje gång vi åt och inte vela ha någon mer mat, sedan skrattade du. Jag har så många fina minnen med dig som jag aldrig någonsin kommer glömma. Din begravning var så fin, mina tårar slutade inte rinna. Jag kommer aldrig glömma dig! Jag saknar dig morfar.


 ~Vila i frid~


Ovido - Quiz & Flashcards