hontroringenser

Alla inlägg under september 2012

Av emma mattsson - 18 september 2012 17:11

I would give you the stars in the sky, but they're too far away

 

...

Av emma mattsson - 12 september 2012 19:21

Det har hänt mycket sen sist jag skrev, orkar inte rabbla upp allt. Det har varit både bra och dåligt! Jag har inte haft lust till att blogga och jag ber om ursäkt för det.
Har iaf börjat skolan igen, för några veckor sen. Har lite uppgifter som måste göras, nu är det fan sista året så jag lär ligga i så jag inte kommer efter. Jag ska klara det här, pepptalk!! 


Just nu älskar jag livet, har världens finaste människor omkring mig som lyser upp mina dagar! :* 

Sitter ensam med tända ljus och bara tänker. Ska försöka skriva en egen låt. Vi får väl se hur det går! 
Ska tända lite fler ljus nu och sedan ska jag försöka ge mig på skrivandet av en låt. Wish me luck!


Ovido - Quiz & Flashcards