hontroringenser

Alla inlägg under februari 2012

Av emma mattsson - 29 februari 2012 22:05

Har inte orkat bloggat på ett tag nu så slänger väl in ett inlägg nu :)

Har sportlov och det är skönt som satan! Har varit med fina vänner och en fin pojkvän under lovet, har även hunnit träffa min mamma. Skriver en lista om vad jag ska göra resten av lovet: 

Imorgon : hemligt! Det får ni veta när jag har gjort den saken :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
Fredag: Käka hemma hos felicia och bara ha det mysigt med mina underbart fina vänner!
Lördag: Inget planerat, får se om det blir att festa eller dra ut på någon caching grej xD
Söndag: Borlänge på mimikry videoinspelning :D 


Jag LÄNGTAR tills imorgon och ni kommer förstå varför sen imorgon ;) 

Inatt blir det att sova hos Sandra och Morgan bredvid Sandra eftersom Morgan ska upp tidigt till skolan imorgon :)
Idag var jag till Borlänge och träffade min lillasyster, vi badade på aqua nova och det var faktiskt roligt. Måste fan göra om det någon gång!
Men nu ska jag kolla på tv och vara lite mer social med Sandra och Morgan ^^,  


Bjuder på en jätte fin och jätte gammal bild på mig och Sandra :D:D

 

Av emma mattsson - 21 februari 2012 19:04

Dagen har varit ganska värdelös idag.. Var i skolan 08.45 imorse och fick veta att jag inte började förens tjugo i ett! Toppen.. Eller inte. Så vi jobbade med kulturhistorian på morgonen, fick hemuppgifter till engelskan så vi hade bara en riktig lektion idag, ensemblen. Slutade tio över två, jag och bäkka satt i skolan tills klockan var runt tre-fyra sen gick vi till Uh och nu sitter jag här hemma. Värdelös dag, eller vad tycker ni?

Har nyss ätit mat, så nu ska jag väl kolla på tv ett tag och sen ska jag nog duscha innan det blir försent. Sitter just nu i sängen och saknar min pojk :( ledsen tjej.. Nejdå men lite jobbigt att inte vara med honom faktiskt!


Nej nu ska jag gosa ner mig framför tvn ett tag, kanske göra lite te!  

Av emma mattsson - 20 februari 2012 22:49

Tänkte skriva ett snabbt inlägg innan jag somnar! 
Helgen har varit bra, i fredags var det fest, i lördags var jag med fina människor och igår kom min mamma och min låtsasmorfar på besök.

De hjälpte mig att få upp mina persienner så nu slipper jag ha gardinerna fördragna jämt med tanke på att man ser in i min lägenhet från skolan! Skönt att slippa det, plus att det blev snyggt.

Det börjar kännas mer och mer hemtrevligt i min lägenhet! Vilket är väldigt skönt. Efter skolan imorgon ska jag nog fixa lite mer med lägenheten, älskar att ha något att göra eller ja få något gjort :) Det kommer bli skitsnyggt när jag är klar med allt! :D Glad tjej! 
Men ska sova nu, klockan är ju bara elva så kommer sova i 8 timmar :) SKÖNT! 

Av emma mattsson - 18 februari 2012 19:32

Idag har jag bara varit hemma. Har kollat på tv,suttit vid datorn,ätit mat och gosat med Gizmo :)
Igår så var det som sagt fest, det var kul till en början men sen när de flesta drog ut på krogen blev det väldigt lamt. Men hade kul iallafall!
Ska nog träffa Paul om en stund, sen får vi se vad som händer denna lördagskväll ^^,

Kanske blir att bara vara hemma och mysa ner sig framför tvn med lite popcorn :) 

Ha en bra lördagskväll nu!  

Av emma mattsson - 17 februari 2012 14:55

Sitter i skolan och har arbetsmiljö nu, sen har vi engelska och sen slutar vi. Jag och Bäkka har gjort en uppgift om mobbning över internet till arbetsmiljön så hon mobbade mig på facebook ^^, trevligt!

Mamma trodde att vi bråkade. Haha!
Ikväll blire fest med fina människor och god dricka, kommer bli as bra! :D

Ha en bra fredag för det ska jag ha !

Av emma mattsson - 17 februari 2012 00:57

Sådär, nu har jag uppdaterat bloggen lite grann dåra. Blev ganska nöjd faktiskt :) börjar bli lite bättre på det än vad jag var förut!! Och det är ju bra, så... Thumbs up!


Jag börjar bli trött så tänkte sova så jag inte blir allt för trött imorgon. Det kan ju bli lite jobbigt. Sover hos Sandra och Morgan inatt men de sover redan så ska ta och sova jag också då!

Sov gott och dröm sött ;) 
 

Bjuder på en väldigt fin och oseriös bild så här mitt i natten!

 

Av emma mattsson - 17 februari 2012 00:19

Kan inte sova så jag fixar lite med bloggen istället :) Det blir nog bra i slutändan ^^, Hihi.. Men lägger in en bild på vad jag vill ha så länge :D:D:D


 

Av emma mattsson - 15 februari 2012 22:47

WOOOOOOOOOOOHOOOOOO kom nyss på att jag har sovmorgon imorgon, glad tjej som ska sova och njuta imorgon bitti av lite sovmorgon! GODNATT :D

Ovido - Quiz & Flashcards