hontroringenser

Alla inlägg under november 2011

Av emma mattsson - 21 november 2011 19:54

Har inte skrivit på ett bra tag pga idétorka.. Kul! Nej men ni får vänja er vid att jag inte skriver ofta. Ni kanske vill veta lite vad som har hänt sen jag skrev sist? hmm, vart ska man börja..
- Förlorat två bästa ''vänner'', orkar inte bry mig, har gått vidare, klarar mig utan dom..
- Varit i skolan som vanligt, inget nytt på den fronten.
- Varit med mina underbara vänner och min underbara pojkvän!
- Festat sönder.
- Varit zombie ;) kan lägga upp en bild på sminkningen men har ingen då jag är helt klar med blod osv. tyvärr.
- Haft urinvägsinfektion, fick äta antibiotika i 5 dagar, inte det roligaste.
- Varit med min katt Gizmo :)


Det är väl det jag har haft för mig vad jag kommer ihåg iaf :)
Ska snart träffa min pojkvän, åh jag är så fruktansvärt kär i honom<3

Här är lite bilder :


   

Gizmo


 

Zombie


   

Ovido - Quiz & Flashcards