hontroringenser

Direktlänk till inlägg 1 oktober 2012

Jag längtar...

Av emma mattsson - 1 oktober 2012 17:56

..till de mörka och kalla kvällar då man kan sitta inomhus med tända ljus och en kopp kaffe och bara lyssna på musik eller kolla på en film. Men även till promenaderna med en fin vän som är så kalla men ändå så mysiga. När snön knastrar under skorna. När snön faller och täcker hela marken. När det är stjärnklart och man skulle kunna stå och glo upp till himlen hur länge som helst. Ja jag längtar till vintern. Är jag konstig? ja det kanske jag är..


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emma mattsson - 1 oktober 2012 18:31


..som förstår mig lika bra som min bästa vän gör, Sofie Stille. Hon är som en syster för mig, systern jag aldrig fick. Utan henne skulle jag gå under. Hon är nog den enda som orkar med mig och mitt gnäll! Hon är precis som jag, även fast vi är så oli...

Av emma mattsson - 18 september 2012 17:11


I would give you the stars in the sky, but they're too far away   ...

...

Av emma mattsson - 12 september 2012 19:21

Det har hänt mycket sen sist jag skrev, orkar inte rabbla upp allt. Det har varit både bra och dåligt! Jag har inte haft lust till att blogga och jag ber om ursäkt för det.Har iaf börjat skolan igen, för några veckor sen. Har lite uppgifter som måste...

Av emma mattsson - 14 juli 2012 01:40

Jag tror att alla därute har varit med om att folk är så fruktansvärt beroende av att döma människor efter hur de ser ur, klär sig, gåstilen osv.. Det finns människor som är rädda för att gå till skolan för att de bryr sig så mycket om vad omvärlden ...

Av emma mattsson - 13 juli 2012 00:50


Idag hände det som jag aldrig trodde skulle hända.. Efter 1 och ett halvt år tog det slut mellan mig och Paul.. Det var han som ville det och jag är inte arg eller något sådant på honom. Jag förstår honom helt och hållet. Det har ingenting med mig at...

Ovido - Quiz & Flashcards