hontroringenser

Alla inlägg under maj 2012

Av emma mattsson - 31 maj 2012 20:16

Jag har inte bloggat på ett bra j*vla tag men nu när skolan snart slutar för sommarn så kanske jag ska ta tag i att börja blogga lite mer! Vi kan säga att det här har varit en blogg paus :)

Idag så har jag varit i skolan, sen drog jag till borlänge med Sandra, Bäkka och Sandras mamma! Det var en riktig trevlig dag :)

Det här införskaffade jag mig idag:

(Klicka på bilderna för att se större!)


Klänning - Gina Tricot, 149 kr
Bikini överdel - Gina Tricot, 99 kr 
Bikini underdel - H&M, 99 kr
Ring - Glitter, 49,50 kr
Röda muggar, smink borttagning - Dollar Store, 10 kr/st

         


Jag är definetivt nöjd med mina köp!
Men köpte olika bikini delar för underdelen på gina var för stor,
så därför är det lite olika färg på delarna men tyckte om den iallafall!
Det är ju det enda som betyder något så :D 

Ovido - Quiz & Flashcards