hontroringenser

Alla inlägg under juni 2012

Av emma mattsson - 4 juni 2012 22:04

Just nu sitter jag med balsaminpackning! härligt ^^, Idag har jag hunnit vara i skolan, tvättat två maskiner, pluggat, handlat och bara kollat på tv :D Är klar med en uppgift som ska in imorgon och jag har bara en uppgift kvar att göra i skolan innan jag kan slappna av innan skolavslutningen som är på fredag! Längtar som tuuuuuuuuusan, fyfan :D

Imorgon åker Bäkka,Sofie och Jocke... Det kommer bli så J*VLA tomt utan dom här i stan... Imorgon bitti ska jag och Bäkka ta våran sista morgoncigg tillsammans innan hon åker :( Nästa gång vi kommer ta en så kallad morgoncigg är när vi börjar trean igen... MEN tur att jag har Sandra, Jezzy och Paul iaf :D:D:D:D:D

Snart är det bara ett år kvar.. Helt sjukt.. Vad FAN ska man göra efter studenten då.. Fan.. Ett år kvar i "säkerhet" om man nu kan kalla det så.. Fyfarao.. Menmen nu ska jag inte beklaga nå mer ikväll.. Nu blire att glo Tv med Sandra som ska sova här, sen skölja ur balsamet och sen SOVA! Godnatt bebisar :* 

Av emma mattsson - 3 juni 2012 21:47

Myser framför bigbrother finalen med tända ljus, cola och pimpim! Mysigt ^^,
Idag har jag varit med mina fina flickor Sofie, Sandra och Bäkka! Sofie och Bäkka fick sina hår färgade, och bäkka ser ut som en godis xD haha, båda blev jätte fina i håret!

Inatt ska jag nog sova hos min pojkvän, åh min älskade pojkvän <3 MYSIGT!


Nu är det bara 2 och en halv dag kvar i skolan innan skolavslutningen! LÄNGTAR! Hoppas att det blir bra väder så man kanske kan vara ute på kvällen och fira, ska iaf vara med Sandra och Jezzy eftersom mina sötnosar Bäkka och Sofie åker på Sweden Rock på tisdag :( Kommer sakna er! Kommer vara så j*vla tomt utan er... Men men nu ska jag kolla klart på finalen och sen höra av mig till min pojkvän!


Puss bebisar :* 

Ovido - Quiz & Flashcards