hontroringenser

Alla inlägg under mars 2012

Av emma mattsson - 18 mars 2012 21:20

Jag har gått och förälskat mig i Melissa Horns låtar! Visst har jag tyckt om hennes låtar förut också men nu lyssnar jag på dom varje dag, känns som att jag behöver en dos av Melissa varje dag ^^, Det kommer bli grymt i sommar då jag får se henne stå där på scenen och köra sitt race. Jag längtar. 
 

Så jag lovar ingenting

jag säger hellre förlåt
vi ska va dom vi vill vara
hellre nu än efteråt

Av emma mattsson - 18 mars 2012 14:14

Ja hej.. Dåligt bloggande jag vet men har inte orken till det plus att jag har idetorka.. Så skriver sen när jag har något roligt att berätta för er! Puss

Av emma mattsson - 7 mars 2012 21:58

Just nu för tillfället halvligger jag i sängen med en sovande katt på bröstet, mys! 
Jag bloggar inte så mycket just nu för jag inte har orkat göra det ;o


Har bestämt mig för att börja ta hand om mitt hår så ska köpa någon inpackning, färgbomb och lite sånt!

Det blir nog bra ^^, Om ni har något bra hårtips så dela gärna med av det :D


Just ja! Min kompis från malmö kommer till Dalarna imorgon!! Så vi har bestämt en liten date i helgen, kommer bli så underbart roligt att äntligen få träffa henne igen. Det var sjukt längesedan vi träffades :o Men det är inte så konstigt med tanke på att hon bor i skåne och jag i Dalarna.. :( Glad tjej här alltså!! :DDD

Jag kommer nog sova så sjukt bra eftersom jag har varit trött nästan hela dagen, åååh sova!

Puss


Av emma mattsson - 2 mars 2012 23:22

Ja.. Som sagt skulle ni få reda på vad jag gjorde igår :) Jag tatuerade mig, jag är så glad att jag gjorde det! Är fan stolt över mig själv, jag är stolt över att jag ens gick dit. Fast hade inte gått dit utan mina underbara vänner :D:D Det gjorde inte ont.. Som jag trodde att det skulle göra. De tre första strecken gjorde ont men inte resten. Jag lägger in en bild på den sen när jag orkar ladda in bilder på datorn :)


Nu ska jag försöka sova, det kommer ju faktiskt en dag imorgon också! Ni får sova så gott och drömma söta drömmar! Ville bara skriva vad jag gjorde igår ;)
Puss :* 

Ovido - Quiz & Flashcards