hontroringenser

Alla inlägg under augusti 2011

Av emma mattsson - 17 augusti 2011 19:06

Ja, jag är gaaanska dålig på att skriva blogginlägg men nu är det så att jag inte har orkat eller haft tid. Men jag kan väl försöka bli lite bättre och uppdatera oftare.


Idag så var det första skoldagen efter sommarlovet, det kändes konstigt att vara där igen efter ett långt sommarlov men det var faktiskt en bra dag ändå. Men visst jag har saknat klassen och musiken, det här blir nog ett bra år. Hoppas jag iallafall.. Mitt schema är typ fullspäckat! usch..

Just nu så sitter jag hemma hos Sandra och Morgan med Sandra för Morgan och Ola är och handlar mat och jag ska få äta här :3 slipper gå hem och laga mat,glad chey! Sandra har fixat till min blogg lite grann för ett tag sen så nu ser den bra ut :D Min pojkvän är i Falun och jobbar så kommer inte träffa honom förens på Fredag eller Lördag och det suger ganska hårt,jag saknar honom..

Ovido - Quiz & Flashcards